FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulda öğretmenlerde içiyor arkadaşlar onlara idari ceza vermiyorlar mı?
sanırım öğretmenlere bir ceza yok otoparkta ve tuvaletlerde içen çok hoca gördüm zamanında