• 07-04-2018, 00:01:33
    #73
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen ne yazdığının farkında mısın? Çalışan adam niye iş yeri zarar ettiğinde katkıda bulunsun. Zarar ettiğinde maaş almayım desin. Yahu yaşamak için paran olmalı bu hayatta. Kimse iş vereni savunmasın. Çalışanına emeğinin karşılığını vereceksin, veremiyorsan eksik veriyorsan kapatırsın yapmazsın o işi, kimse vicdanını rahtlatmasın böyle. O kadar kolaysa herkes iş veren olsun, yok zarar ettim yok bilmemne diyip çalışandan anlayış isteyelim...
    Ne yazdığını dahi anlamadım. kimse iş vereni savunmasın diyorsun, o kadar koalysa herkes iş veren olsun diyorsun. Zaten sen benim yazdığımı neye cevap verdiğimi bile okumadan öylesine cevap yazmışsın.
  • 07-04-2018, 00:09:13
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazdığını dahi anlamadım. kimse iş vereni savunmasın diyorsun, o kadar koalysa herkes iş veren olsun diyorsun. Zaten sen benim yazdığımı neye cevap verdiğimi bile okumadan öylesine cevap yazmışsın.
    Ya bırak hocam, cevap veremek yerine böyle çocukça şeyler yapıyorsunuz. Fikir savunamayacaksan ne işin var forumda. Böyle postlar yüzünden konuşmaya tartışmaktan soğuyor insan..

    Diyorsun iş veren risk alıyor bilmem ne...
    neyse sen adam yerine koyup cevap yazmadığın için bende seni adam yerine koymuyorum.
  • 07-04-2018, 00:13:28
    #75
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bırak hocam, cevap veremek yerine böyle çocukça şeyler yapıyorsunuz. Fikir savunamayacaksan ne işin var forumda. Böyle postlar yüzünden konuşmaya tartışmaktan soğuyor insan..

    Diyorsun iş veren risk alıyor bilmem ne...
    neyse sen adam yerine koyup cevap yazmadığın için bende seni adam yerine koymuyorum.
    Sorunun mu var kardeşim? Yazdığını anlamadım diyorum? Benim kimseyi adam yerine koymama gibi bir huyum yok. Herkese olabildiğince cevap veriyorum. Saygısızlık ediyorsun.
  • 07-04-2018, 00:17:12
    #76
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunun mu var kardeşim? Yazdığını anlamadım diyorum? Benim kimseyi adam yerine koymama gibi bir huyum yok. Herkese olabildiğince cevap veriyorum. Saygısızlık ediyorsun.
    Saygı nedir hocam bu forumda, birisi mesajına cevap yazmışsa okur anlar, karşılığında cevap verirsin. Yok ne yazdığını anlamadım felan. Neden bir sorunum olsun?