srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya bırak hocam, cevap veremek yerine böyle çocukça şeyler yapıyorsunuz. Fikir savunamayacaksan ne işin var forumda. Böyle postlar yüzünden konuşmaya tartışmaktan soğuyor insan..

Diyorsun iş veren risk alıyor bilmem ne...
neyse sen adam yerine koyup cevap yazmadığın için bende seni adam yerine koymuyorum.
Sorunun mu var kardeşim? Yazdığını anlamadım diyorum? Benim kimseyi adam yerine koymama gibi bir huyum yok. Herkese olabildiğince cevap veriyorum. Saygısızlık ediyorsun.