Sorunun mu var kardeşim? Yazdığını anlamadım diyorum? Benim kimseyi adam yerine koymama gibi bir huyum yok. Herkese olabildiğince cevap veriyorum. Saygısızlık ediyorsun.
Saygı nedir hocam bu forumda, birisi mesajına cevap yazmışsa okur anlar, karşılığında cevap verirsin. Yok ne yazdığını anlamadım felan. Neden bir sorunum olsun?