Hocam sen ne yazdığının farkında mısın? Çalışan adam niye iş yeri zarar ettiğinde katkıda bulunsun. Zarar ettiğinde maaş almayım desin. Yahu yaşamak için paran olmalı bu hayatta. Kimse iş vereni savunmasın. Çalışanına emeğinin karşılığını vereceksin, veremiyorsan eksik veriyorsan kapatırsın yapmazsın o işi, kimse vicdanını rahtlatmasın böyle. O kadar kolaysa herkes iş veren olsun, yok zarar ettim yok bilmemne diyip çalışandan anlayış isteyelim...
Ne yazdığını dahi anlamadım. kimse iş vereni savunmasın diyorsun, o kadar koalysa herkes iş veren olsun diyorsun. Zaten sen benim yazdığımı neye cevap verdiğimi bile okumadan öylesine cevap yazmışsın.