iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yazdığını dahi anlamadım. kimse iş vereni savunmasın diyorsun, o kadar koalysa herkes iş veren olsun diyorsun. Zaten sen benim yazdığımı neye cevap verdiğimi bile okumadan öylesine cevap yazmışsın.
Ya bırak hocam, cevap veremek yerine böyle çocukça şeyler yapıyorsunuz. Fikir savunamayacaksan ne işin var forumda. Böyle postlar yüzünden konuşmaya tartışmaktan soğuyor insan..

Diyorsun iş veren risk alıyor bilmem ne...
neyse sen adam yerine koyup cevap yazmadığın için bende seni adam yerine koymuyorum.