• 31-03-2018, 20:35:41
    #37
    Çin malı fotoselli ürünlerden olabilir, komşunun zili de her gün aynı saatte bir kere çalışıyormuş. İki kere çalarsa endişelen dedim.
  • 31-03-2018, 20:39:21
    #38
    Takma kafana. Düşünme geçer inşaallah
  • 31-03-2018, 20:44:13
    #39
    Aynı sorun bende de var yaklaşık 5 aydır, ilk başlarda sık sık yaşıyordum şimdilerde azaldı. Niye azaldı bilmiyorum
  • 31-03-2018, 21:11:39
    #40
    korkular olduğu sürece her zaman olacaktır
  • 31-03-2018, 22:39:21
    #41
    Bizim evin önünden geçme 😀
  • 31-03-2018, 23:20:48
    #42
    RuzgarISIK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim evin önünden geçme 😀
    Çorluda akarabalar var gelirsem uğrarım mutlaka
  • 31-03-2018, 23:26:46
    #43
    hiç bir şey tesadüf değildir tesadüf olamaz..
  • 01-04-2018, 00:37:57
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sene 2005,
    D@bbe yeni çıkmış
    Gittik sinemaya arkadaşla birlikte, hem de imax
    Genciz, tırsıyoruz hafiften tabi
    Filmden çıktık, Ankamall'dan çıktık akköprüye doğru gidiyoruz (ankaranın yerlileri bilir eski halini akköprünün)
    Yürüdüğümüz yolda adım adım yanından geçtiğimiz ışık sönüyor cızırdaya cızırdaya, köprüden geçeceğiz etrafta ucube gibi tipler
    Ne günlerdi be, keşke geri dönebilsek
    Bu da böyle bir anımdır, demem o ki 'iyi saatte olsunlar'a denk gelmiş olmayasınız
  • 01-04-2018, 05:29:57
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar liseye giderken sabah 6 da sokak lambaları açık oluyor, her zaman değil tabi ki de çoğu zaman yıp yıp etmeyen bozuk olmayan lamba bile ben tam önünden geçerken kesiyor (6-7 kere oldu). Apartman lambaları kesiyor. Geçende dükkanın önünden geçerken lambası kesti akşam civarıydı. Bu kadar üst üste nasıl denk gelebiliyor bu baya dikkatimi çekmeye başladı bu iş. Sürekli geçtiğim yerlerde ki ışıklar sönüyor kısacası.
    Bu durum hep yaşanıyor, kafa dağıtmak için balkona çıktığımda defalarca kendiliğinden sokak lambalarının yanıp söndüğüne her gece onlarca kez şahit oluyorum.

    Sanırım lamba aşırı ısınıyor, aşırı ısınınca koruma moduna geçiyor soğuduğunda tekrar yanıyor.

    Bazen insanlar geçerken oluyor, bazen de kimse yokken.

    İnsanlar geçerken bazı zamanlar sanki kasti gibi oluyor, sizin gibi rahatsız oluyor insanlar

    Birde kendimden biliyorum, işleri paranormal olaylara bağlarsanız çok acayip şeyler görebiliyorsunuz.
    İnsan beyni öyle bir yapı ki seramikte bile yüzler görebiliyor yada karanlıkta cisimler, yüzler vs vs.

    Düşünmediğiniz de ise hiç bir şey görmüyorsunuz.

    Zaten göz görmez, beyin görür
    Beyin gözden gelen sinyalleri daha önceki kaydettiği cisimlere benzetme yöntemiyle görüyor.
    Zihnimizde paranormal olaylarla ilgili çok fazla düşünce varsa beynimiz cismi tanımlarken paranormal bir olay cisim gibi tanımlayabiliyor...

    Son 2 yıldır çok rahat yaşıyorum, daha önceleri karanlıkta bile uyuyamıyordum

    Gerçekten bir şey görseniz bile kedir o kedi diyin geçin...