Geçtiğim yerlerde ki ışıklar sönüyor ?
52
●3.594
- 31-03-2018, 23:20:48Çorluda akarabalar var gelirsem uğrarım mutlakaRuzgarISIK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2018, 00:37:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sene 2005,
D@bbe yeni çıkmış
Gittik sinemaya arkadaşla birlikte, hem de imax
Genciz, tırsıyoruz hafiften tabi
Filmden çıktık, Ankamall'dan çıktık akköprüye doğru gidiyoruz (ankaranın yerlileri bilir eski halini akköprünün)
Yürüdüğümüz yolda adım adım yanından geçtiğimiz ışık sönüyor cızırdaya cızırdaya, köprüden geçeceğiz etrafta ucube gibi tipler
Ne günlerdi be, keşke geri dönebilsek
Bu da böyle bir anımdır, demem o ki 'iyi saatte olsunlar'a denk gelmiş olmayasınız - 01-04-2018, 05:29:57Üyeliği durdurulduBu durum hep yaşanıyor, kafa dağıtmak için balkona çıktığımda defalarca kendiliğinden sokak lambalarının yanıp söndüğüne her gece onlarca kez şahit oluyorum.Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım lamba aşırı ısınıyor, aşırı ısınınca koruma moduna geçiyor soğuduğunda tekrar yanıyor.
Bazen insanlar geçerken oluyor, bazen de kimse yokken.
İnsanlar geçerken bazı zamanlar sanki kasti gibi oluyor, sizin gibi rahatsız oluyor insanlar
Birde kendimden biliyorum, işleri paranormal olaylara bağlarsanız çok acayip şeyler görebiliyorsunuz.
İnsan beyni öyle bir yapı ki seramikte bile yüzler görebiliyor
yada karanlıkta cisimler, yüzler vs vs.
Düşünmediğiniz de ise hiç bir şey görmüyorsunuz.
Zaten göz görmez, beyin görür
Beyin gözden gelen sinyalleri daha önceki kaydettiği cisimlere benzetme yöntemiyle görüyor.
Zihnimizde paranormal olaylarla ilgili çok fazla düşünce varsa beynimiz cismi tanımlarken paranormal bir olay cisim gibi tanımlayabiliyor...
Son 2 yıldır çok rahat yaşıyorum, daha önceleri karanlıkta bile uyuyamıyordum
Gerçekten bir şey görseniz bile kedir o kedi diyin geçin...