Selam arkadaşlar liseye giderken sabah 6 da sokak lambaları açık oluyor, her zaman değil tabi ki de çoğu zaman yıp yıp etmeyen bozuk olmayan lamba bile ben tam önünden geçerken kesiyor (6-7 kere oldu). Apartman lambaları kesiyor. Geçende dükkanın önünden geçerken lambası kesti akşam civarıydı. Bu kadar üst üste nasıl denk gelebiliyor bu baya dikkatimi çekmeye başladı bu iş. Sürekli geçtiğim yerlerde ki ışıklar sönüyor kısacası.
Bu durum hep yaşanıyor, kafa dağıtmak için balkona çıktığımda defalarca kendiliğinden sokak lambalarının yanıp söndüğüne her gece onlarca kez şahit oluyorum.
Sanırım lamba aşırı ısınıyor, aşırı ısınınca koruma moduna geçiyor soğuduğunda tekrar yanıyor.
Bazen insanlar geçerken oluyor, bazen de kimse yokken.
İnsanlar geçerken bazı zamanlar sanki kasti gibi oluyor, sizin gibi rahatsız oluyor insanlar
Birde kendimden biliyorum, işleri paranormal olaylara bağlarsanız çok acayip şeyler görebiliyorsunuz.
İnsan beyni öyle bir yapı ki seramikte bile yüzler görebiliyor

yada karanlıkta cisimler, yüzler vs vs.
Düşünmediğiniz de ise hiç bir şey görmüyorsunuz.
Zaten göz görmez, beyin görür

Beyin gözden gelen sinyalleri daha önceki kaydettiği cisimlere benzetme yöntemiyle görüyor.
Zihnimizde paranormal olaylarla ilgili çok fazla düşünce varsa beynimiz cismi tanımlarken paranormal bir olay cisim gibi tanımlayabiliyor...
Son 2 yıldır çok rahat yaşıyorum, daha önceleri karanlıkta bile uyuyamıyordum
Gerçekten bir şey görseniz bile kedir o kedi diyin geçin...