sen gene iyisin devamlı motosiklet ile yol alırken otobandaki lambaların benle beraber tek tek söndüğünü 2 günde 1 denk geliyorum,hani üstte yazan arkadaşın dediği gibide değil 100 lambadan 2 lambanın sönmesi değil benle beraber her geçtiğim lamba sönüyor.Cinlere falan yormuyorum ama bişey var:d
Yine sizinki iyi bir ara evde herkes yatıyor evin içinde dolaşıyorum sanki biri beni takip ediyor aynaya bakmaya korkuyordum sanki başka bir yüz görecekmişim gibi hee gerçi yine geceleri aynaya bakmıyorum o ayrı bişey zaten bakmak iyi değil derler