Yine sizinki iyi bir ara evde herkes yatıyor evin içinde dolaşıyorum sanki biri beni takip ediyor aynaya bakmaya korkuyordum sanki başka bir yüz görecekmişim gibi hee gerçi yine geceleri aynaya bakmıyorum o ayrı bişey zaten bakmak iyi değil derler