sen gene iyisin devamlı motosiklet ile yol alırken otobandaki lambaların benle beraber tek tek söndüğünü 2 günde 1 denk geliyorum,hani üstte yazan arkadaşın dediği gibide değil 100 lambadan 2 lambanın sönmesi değil benle beraber her geçtiğim lamba sönüyor.Cinlere falan yormuyorum ama bişey var:d