Sene 2005,
D@bbe yeni çıkmış
Gittik sinemaya arkadaşla birlikte, hem de imax
Genciz, tırsıyoruz hafiften tabi
Filmden çıktık, Ankamall'dan çıktık akköprüye doğru gidiyoruz (ankaranın yerlileri bilir eski halini akköprünün)
Yürüdüğümüz yolda adım adım yanından geçtiğimiz ışık sönüyor cızırdaya cızırdaya, köprüden geçeceğiz etrafta ucube gibi tipler
Ne günlerdi be, keşke geri dönebilsek

Bu da böyle bir anımdır, demem o ki '
iyi saatte olsunlar'a denk gelmiş olmayasınız