• 18-03-2018, 21:08:52
    #1
    Merhabalar R10 Üyeleri,

    Perşembe Günü Başlangıç Seviyesi canon 77d aldık 18-135 nano lens ile birlikte.Makinayı auto ayarında kullanıyorum ve hiç ayarını değiştirmedim.
    Ancak çektiğim resimlerde aşırı derece parlaklık var makina mı bozuk yoksa birşeyde mi hata yapıyorum ?

    Çektiğim resimlerden bazıları ;

    http://prntscr.com/isx9k2
    http://prntscr.com/isx9qd
    http://prntscr.com/isx9z2

    Flash kapalıyken bu şekilde çekiyor.
    http://prntscr.com/isxa5o

    Önerilerinizi Bekliyorum.
    -Ekstra olarak dışardada çok parlak çıkartıyor.
    Bugün çektiğim bir resim : http://prntscr.com/isxbvt
  • 18-03-2018, 21:14:28
    #2
    Hocam acil olarak iso nedir okuma nı tavsiye ederim kullandığın flaş modeli nedir bilmiyorum ama orada kullanmasan daha iyi olurdu.

    Manuel modları okumanı tavsiye edersin. Çok ışık patlaması olmuş.

    Bu arada hayırlı olsun
  • 18-03-2018, 21:17:04
    #3
    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam acil olarak iso nedir okuma nı tavsiye ederim kullandığın flaş modeli nedir bilmiyorum ama orada kullanmasan daha iyi olurdu.

    Manuel modları okumanı tavsiye edersin. Çok ışık patlaması olmuş.

    Bu arada hayırlı olsun
    Hocam sürekli iso değiştirme imkanım olmuyor flaşta makinanın üstündeki flaş ekstra birşey takılı değil
    Nikon d90 var yedek olarak aslan parçası mübarek hiç sorun yaratmıyor.
  • 18-03-2018, 21:21:14
    #4
    Hocam iso değiştirmede birşey hatta zaman gelecek hangi Işık’ta hangi iso hangi diyafram kullanılacak öğreneceksin ben genelde hep manuel çekerim
  • 18-03-2018, 21:23:20
    #5
    Sorularınızı sorabilirsiniz hocam dilerseniz bana .
    Işık patlaması şu sebepten olmuş. Ters ışık faktörü olduğundan makina auto da kendisine ışık geldiği için iso yu yüksek tutuyor.
    Manuel ile çekim yapmayı öğrenirseniz istediğiniz sonuçları elde edebilirsiniz. Ayrıca lensinize takılı bir parasoley mevcut mu bu fotoğrafları çekerken?
    Dipnot : Resim değil Fotoğraf Resim çizilir , fotoğraf çekilir.
  • 18-03-2018, 21:24:03
    #6
    Fotoğrafın orjinalinin ayrıntılarını gönderebilir misiniz? (f değeri, iso vs)
    Bence problem iso değil, ayrıca ters ışıkta kalmışsınız fotoğraflarda.
  • 18-03-2018, 21:25:12
    #7
    Platin üye
    Otomatik modda fotoğraf çekecekseniz alın bir Sony HX400 krallar gibi işinizi görün. Canon 77D nedir
  • 18-03-2018, 21:35:29
    #8
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorularınızı sorabilirsiniz hocam dilerseniz bana .
    Işık patlaması şu sebepten olmuş. Ters ışık faktörü olduğundan makina auto da kendisine ışık geldiği için iso yu yüksek tutuyor.
    Manuel ile çekim yapmayı öğrenirseniz istediğiniz sonuçları elde edebilirsiniz. Ayrıca lensinize takılı bir parasoley mevcut mu bu fotoğrafları çekerken?
    Dipnot : Resim değil Fotoğraf Resim çizilir , fotoğraf çekilir.
    parasoley takılı değil hocam ancak alıcaz tavsiyeniz varmıdır ? resim fotograf konusuna gelirsek bugün 18 mart olduğundan dolayı uzun zamandır büyük hazırlık yapıyorduk ve sabah 7 de beri ayaktayım,birazdan size baba dersem şok geçirmeyin

    Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğrafın orjinalinin ayrıntılarını gönderebilir misiniz? (f değeri, iso vs)
    Bence problem iso değil, ayrıca ters ışıkta kalmışsınız fotoğraflarda.
    http://prntscr.com/isxlyq http://prntscr.com/isxmcq en son dış çekimde olan fotoda bu http://prntscr.com/isxnfz
  • 18-03-2018, 21:36:45
    #9
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parasoley takılı değil hocam ancak alıcaz tavsiyeniz varmıdır ? resim fotograf konusuna gelirsek bugün 18 mart olduğundan dolayı uzun zamandır büyük hazırlık yapıyorduk ve sabah 7 de beri ayaktayım,birazdan size baba dersem şok geçirmeyin



    http://prntscr.com/isxlyq http://prntscr.com/isxmcq en son dış çekimde olan fotoda bu http://prntscr.com/isxnfz
    ISO 3200 çok yüksek bir değer .
    Yukarıda açıkladığım sebepten kaynaklanmış .