Merhabalar R10 Üyeleri,
Perşembe Günü Başlangıç Seviyesi canon 77d aldık 18-135 nano lens ile birlikte.Makinayı auto ayarında kullanıyorum ve hiç ayarını değiştirmedim.
Ancak çektiğim resimlerde aşırı derece parlaklık var makina mı bozuk yoksa birşeyde mi hata yapıyorum ?
Çektiğim resimlerden bazıları ;
http://prntscr.com/isx9k2
http://prntscr.com/isx9qd
http://prntscr.com/isx9z2
Flash kapalıyken bu şekilde çekiyor.
http://prntscr.com/isxa5o
Önerilerinizi Bekliyorum.
-Ekstra olarak dışardada çok parlak çıkartıyor.
Bugün çektiğim bir resim : http://prntscr.com/isxbvt
Fotograf Makinasından Anlayan Varmı ?
11
●363
- 18-03-2018, 21:08:52
- 18-03-2018, 21:14:28Hocam acil olarak iso nedir okuma nı tavsiye ederim
kullandığın flaş modeli nedir bilmiyorum ama orada kullanmasan daha iyi olurdu.
Manuel modları okumanı tavsiye edersin. Çok ışık patlaması olmuş.
Bu arada hayırlı olsun
- 18-03-2018, 21:17:04Hocam sürekli iso değiştirme imkanım olmuyor flaşta makinanın üstündeki flaş ekstra birşey takılı değilserdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nikon d90 var yedek olarak aslan parçası mübarek hiç sorun yaratmıyor. - 18-03-2018, 21:21:14Hocam iso değiştirmede birşey hatta zaman gelecek hangi Işıkta hangi iso hangi diyafram kullanılacak öğreneceksin ben genelde hep manuel çekerim
- 18-03-2018, 21:23:20Sorularınızı sorabilirsiniz hocam dilerseniz bana .
Işık patlaması şu sebepten olmuş. Ters ışık faktörü olduğundan makina auto da kendisine ışık geldiği için iso yu yüksek tutuyor.
Manuel ile çekim yapmayı öğrenirseniz istediğiniz sonuçları elde edebilirsiniz. Ayrıca lensinize takılı bir parasoley mevcut mu bu fotoğrafları çekerken?
Dipnot : Resim değil Fotoğraf
Resim çizilir , fotoğraf çekilir.
- 18-03-2018, 21:35:29parasoley takılı değil hocam ancak alıcaz tavsiyeniz varmıdır ? resim fotograf konusuna gelirsek bugün 18 mart olduğundan dolayı uzun zamandır büyük hazırlık yapıyorduk ve sabah 7 de beri ayaktayım,birazdan size baba dersem şok geçirmeyinType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

http://prntscr.com/isxlyq http://prntscr.com/isxmcq en son dış çekimde olan fotoda bu http://prntscr.com/isxnfzYuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-03-2018, 21:36:45ISO 3200 çok yüksek bir değer .Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda açıkladığım sebepten kaynaklanmış .
kullandığın flaş modeli nedir bilmiyorum ama orada kullanmasan daha iyi olurdu.