Merhabalar R10 Üyeleri,
Perşembe Günü Başlangıç Seviyesi canon 77d aldık 18-135 nano lens ile birlikte.Makinayı auto ayarında kullanıyorum ve hiç ayarını değiştirmedim.
Ancak çektiğim resimlerde aşırı derece parlaklık var makina mı bozuk yoksa birşeyde mi hata yapıyorum ?
Çektiğim resimlerden bazıları ;
http://prntscr.com/isx9k2 http://prntscr.com/isx9qd http://prntscr.com/isx9z2
Flash kapalıyken bu şekilde çekiyor.
http://prntscr.com/isxa5o
Önerilerinizi Bekliyorum.
-Ekstra olarak dışardada çok parlak çıkartıyor.
Bugün çektiğim bir resim :
http://prntscr.com/isxbvt