Merhabalar R10 Üyeleri,

Perşembe Günü Başlangıç Seviyesi canon 77d aldık 18-135 nano lens ile birlikte.Makinayı auto ayarında kullanıyorum ve hiç ayarını değiştirmedim.
Ancak çektiğim resimlerde aşırı derece parlaklık var makina mı bozuk yoksa birşeyde mi hata yapıyorum ?

Çektiğim resimlerden bazıları ;

http://prntscr.com/isx9k2
http://prntscr.com/isx9qd
http://prntscr.com/isx9z2

Flash kapalıyken bu şekilde çekiyor.
http://prntscr.com/isxa5o

Önerilerinizi Bekliyorum.
-Ekstra olarak dışardada çok parlak çıkartıyor.
Bugün çektiğim bir resim : http://prntscr.com/isxbvt