Hocam acil olarak iso nedir okuma nı tavsiye ederim kullandığın flaş modeli nedir bilmiyorum ama orada kullanmasan daha iyi olurdu.

Manuel modları okumanı tavsiye edersin. Çok ışık patlaması olmuş.

Bu arada hayırlı olsun