Hocam acil olarak iso nedir okuma nı tavsiye ederim

kullandığın flaş modeli nedir bilmiyorum ama orada kullanmasan daha iyi olurdu.
Manuel modları okumanı tavsiye edersin. Çok ışık patlaması olmuş.
Bu arada hayırlı olsun
Hocam sürekli iso değiştirme imkanım olmuyor flaşta makinanın üstündeki flaş ekstra birşey takılı değil
Nikon d90 var yedek olarak aslan parçası mübarek hiç sorun yaratmıyor.