Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorularınızı sorabilirsiniz hocam dilerseniz bana .
Işık patlaması şu sebepten olmuş. Ters ışık faktörü olduğundan makina auto da kendisine ışık geldiği için iso yu yüksek tutuyor.
Manuel ile çekim yapmayı öğrenirseniz istediğiniz sonuçları elde edebilirsiniz. Ayrıca lensinize takılı bir parasoley mevcut mu bu fotoğrafları çekerken?
Dipnot : Resim değil Fotoğraf Resim çizilir , fotoğraf çekilir.
parasoley takılı değil hocam ancak alıcaz tavsiyeniz varmıdır ? resim fotograf konusuna gelirsek bugün 18 mart olduğundan dolayı uzun zamandır büyük hazırlık yapıyorduk ve sabah 7 de beri ayaktayım,birazdan size baba dersem şok geçirmeyin

Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoğrafın orjinalinin ayrıntılarını gönderebilir misiniz? (f değeri, iso vs)
Bence problem iso değil, ayrıca ters ışıkta kalmışsınız fotoğraflarda.
http://prntscr.com/isxlyq http://prntscr.com/isxmcq en son dış çekimde olan fotoda bu http://prntscr.com/isxnfz