• 06-03-2018, 22:15:11
    #1
    ---
  • 06-03-2018, 22:29:00
    #2
    Hocam sunucu kasmasin diye.
  • 06-03-2018, 22:29:07
    #3
    vbulletin de dolayı ,pm kısmını angular yada realtime bir şekilde yazsalar çok güzel olur. bi ara r10chat tarzı bir şey vardı
  • 06-03-2018, 22:29:29
    #4
    bence anlamsız sanırım tasarlayanlar akıma kapılmışlar
  • 06-03-2018, 22:32:06
    #5
    Böyle gelmiş böyle gidiyor.
  • 06-03-2018, 22:38:25
    #6
    şuan düşündüm de mantıklı değil şuan kullandığımız sistem, yenisi yapılabilir zor olmasa gerek.
  • 06-03-2018, 22:51:41
    #7
    Sadece tahminde bulunacağım. Depolama olarak değil de yapılan işlemler sunucuyu yormasın diye olabilir.
  • 06-03-2018, 22:52:49
    #8
    Aslında boyut olarak küçük gelebilir size anca yük olarak büyük. Her mesaj veritabanında bir satır demek. Satır sayısı arttıkça sorgunun gerçekleşme süresi artıyor ve mysql'i kitleyebiliyor. Bununda bana kalırsa tek çözümü real time chat,mongodb ve angularjs ile çözülüp güzel bir sistem yazılaiblir.
  • 06-03-2018, 23:05:00
    #9
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sunucu kasmasin diye.
    haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece tahminde bulunacağım. Depolama olarak değil de yapılan işlemler sunucuyu yormasın diye olabilir.
    PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında boyut olarak küçük gelebilir size anca yük olarak büyük. Her mesaj veritabanında bir satır demek. Satır sayısı arttıkça sorgunun gerçekleşme süresi artıyor ve mysql'i kitleyebiliyor. Bununda bana kalırsa tek çözümü real time chat,mongodb ve angularjs ile çözülüp güzel bir sistem yazılaiblir.
    o kadar konu, o konulara her girdiğimizde artan görüntülenme, görüntülediğimiz konular (kaydediliyor kullanıcı paneline), yazdığımız mesajlar neden sunucuyu kastırmıyor? saniyede binlerce mesaj işlenmiyor ki sonuçta.
    veya süre kısaltılabilir, belirli süre aralıklarında veritabanı arşivlenip cache'lanabilir. forumların bu özelliği çok kötü bence