Forum sitelerinde PM sistemi neden çok "katı"?
11
●520
- 06-03-2018, 23:17:19Bence zaten oluyor diye yapılan bir şey değil. Sadece sıkıntı çıkmasın diye bir önlem. Düşünsenize aynı anda tüm kullanıcılar aynı işlemi yapmaya çalışıyor. Mutlaka sunucuda performans kaybı olur. Bilgisayarda aynı anda yüzlerce not defteri açmak gibi. Ne kadar güçlü olursa olsun bi duraksar.hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saniyede binlerce mesaj işlenmiyor ki sonuçta.