Konu
Forum sitelerinde PM sistemi neden çok "katı"?
06-03-2018, 23:42:26
#12
Alengirik
Büyük forumlar vblutein teması kullanıyor bundan olabilir eski ye dayalı yani Benimde aklıma takıldı gerçekten böyle bişey