Konu
Forum sitelerinde PM sistemi neden çok "katı"?
06-03-2018, 22:51:41
#7
haktanbozer
Sadece tahminde bulunacağım. Depolama olarak değil de yapılan işlemler sunucuyu yormasın diye olabilir.