Konu
Forum sitelerinde PM sistemi neden çok "katı"?
06-03-2018, 22:29:07
#3
Bora
vbulletin de dolayı ,pm kısmını angular yada realtime bir şekilde yazsalar çok güzel olur. bi ara r10chat tarzı bir şey vardı