• 06-03-2018, 18:10:26
    #1
    Emekli olmak için 50-60 yaşına kadar çalışıp sonrasında hastalıklarla emekli maaşını alamadan ölüyor
    Ekonomik sistem tamamen herkesin birbirini düzmesi üzerine kurulu
    Üretim yok tüketim ve israf çok
    Aşırı zengin ile aşırı fakir arasında uçurum hep dahada yükseliyor
    Şirketler insanları barkodlu demirbaş olarak görüyor
    Sokakta caddede ne içten gülümseyen bir insan ne mutlu bir canlı
    Her yer beton yığını
    İnsani değerler ve ahlak iyice dejenere olmuş
    Yediğimiz yiyecekler tamamen çöp (ne lezzeti var ne kokusu)
    Esnaflar müşteriyi nasıl düzerim gözüyle kasadan insanlara bakınır.
    Haketmeyen insanlar haketmediği konumlara gelir
    Sağlık sistemimiz SGK ilaç kartellerinin eline bakıyor
    Hava leş gibi adam hala 3-5 yılını vererek aldıgı kıçı kırık motorlu taşıtıyla hava atma derdinde. Sırf zevkine araba kullananlar ne çevreyi ne insanları düşünüyor.
    Herkes bireyselleşmeye doğru gidiyor.İnsanlar hep önce BEN kıçı kurtarıyımda ...sonra bakarız derdinde.
    Hak-hukuk-eğitim ucube bir durumda
    İnsanlar hasta

    Ne olacak bu insanlıgın hali böyle...
  • 06-03-2018, 18:11:28
    #2
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Kıyamet yaklaşıyor ...
  • 06-03-2018, 18:16:13
    #3
    Her yerde durum böyle değil köylere taşınabilirsiniz : )
  • 06-03-2018, 18:18:08
    #4
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yerde durum böyle değil köylere taşınabilirsiniz : )
    Köylüleri Niçin Öldürmeliyiz?
    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar ağır kanlı adamlardır
    Değişen bir dünyaya karşı
    Kerpiç duvarlar gibi katı
    Çakır dikenleri gibi susuz
    Kayıtsızca direnerek yaşarlar.
    Aptal, kaba ve kurnazdırlar.
    İnanarak ve kolayca yalan söylerler.
    Paraları olsa da
    Yoksul görünmek gibi bir hünerleri vardır.
    Her şeyi hafife alır ve herkese söverler.
    Yağmuru, rüzgarı ve güneşi
    Bir gün olsun ekinleri akıllarına gelmeden
    Düşünemezler...
    Ve birbirlerinin sınırlarını sürerek
    Topraklarını büyütmeye çalışırlar.

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar karılarını döverler
    Seslerinin tonu yumuşak değildir
    Dışarda ezildikçe içerde zulüm kesilirler.
    Gazete okumaz ve haksızlığa
    Ancak kendileri uğrarlarsa karşı çıkarlar.
    Adım başı pınar olsa da köylerinde
    Temiz giyinmez ve her zaman
    Bir karış sakalla gezerler.
    Çocuklarını iyi yetiştiremezler
    Evlerinde, kitap, müzik ve resim yoktur.
    Bir gün olsun dişlerini fırçalamaz
    Ve şapkalarını ancak yatarken çıkarırlar.

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar köpekleri boğuşunca kavga ederler.
    Birbirlerinin evlerine ancak
    Ölümlerde ve düğünlerde giderler.
    Şarkı söylemekten ve kederlenmekten utanırlar
    Gülmek ayıp eğlenmek zayıflıktır
    Ancak rakı içtiklerinde duygulanır ve ağlarlar.
    Binlerce yılın kalın kabuğu altında
    Yürekleri bir gaz lambası kadar kalmıştır.
    Aldanmak korkusu içinde
    Sürekli birbirlerini aldatırlar.
    Bir yere birlikte gitmeleri gerekirse
    Karılarından en az on adım önde yürürler
    Ve bir erkeklik işareti olarak
    Onları herkesin ortasında döverler.

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?
    Çünkü onlar yanlış partilere oy verirler
    Kendilerinden olanlarla alay edip
    Tuhaf bir şekilde başkalarına inanırlar.
    Devlet, tapu dairesi, banka borcu ve hastanedir.
    Devletten korkar ve en çok ona hile yaparlar.
    Yiğittirler askerde subay dövecek kadar
    Ama bir memur karşısında -bu da tuhaftır-
    Ezim ezim ezilirler.
    Enflasyon denilince buğday ve gübre fiyatlarını bilirler.
    Cami duvarı, kahve ya da bir ağaç gövdesine yaslanıp
    Onbir ay gökyüzünden bereket beklerler.
    Dindardırlar ahret korkusu içinde
    Ama bir kadının topuklarından
    Memelerini görecek kadar bıçkındırlar
    Harmanı kaldırdıktan sonra yılda bir kez
    Şehre giderler!

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar otobüslerde ayaklarını çıkarırlar
    Ayak ve ağız kokuları içinde kurulup koltuklara
    Herkesi bunalta bunalta, yüksek perdeden
    Kızlarının talihsizliğini
    ve hayırsız oğullarını anlatırlar.
    Yoksulluktan kıvrandıkları halde, şükür içinde
    Bunun, Tanrının bir lütfu olduğuna inanırlar.
    Ve önemsiz bir şeyden söz eder gibi, her fırsatta
    Gizli bir övünçle, uzak şehirdeki
    Zengin bir akrabalarından söz ederler.
    Kibardırlar lokantada yemek yemeyi bilecek kadar
    Ama sokağa çıkar çıkmaz sümküre sümküre
    Yollara tükürürler..
    Ve sonra şaşarak temizliğine ve düzenine
    Şehirde yaşamanın iyiliğinden konuşurlar.

    Köylüleri niçin öldürmeliyiz?

    Çünkü onlar ilk akşamdan uyurlar.
    Yarı gecelerde yıldızlara bakarak
    Başka dünyaları düşünmek gibi tutkuları yoktur.
    Gökyüzünü, baharda yağmur yağarsa
    Ve yaz güneşleri ekinlerini yetirirse severler.
    Hayal güçleri kıttır ve hiçbir yeniliğe
    -Bu verimi yüksek bir tohum bile olsa-
    Sonuçlarını görmeden inanmazlar.
    Dünyanın gelişimine bir katkıları yoktur.
    Mülk düşkünüdürler amansız derecede
    Bir ülkenin geleceği
    Küçücük topraklarını ipoteği altındadır.
    Ve birer kaya parçası gibi dururlar su geçirmeden
    Zamanın derin ırmakları önünde...

    KÖYLÜLERİ, SÖYLEYİN NASIL
    NASIL KURTARALIM?
  • 06-03-2018, 18:21:44
    #5
    Çok güzel özetlemişsin.
    Her şey kötüye gidiyor.
    Havada bir umutsuzluk var.
  • 06-03-2018, 18:22:46
    #6
    aktifgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emekli olmak için 50-60 yaşına kadar çalışıp sonrasında hastalıklarla emekli maaşını alamadan ölüyor
    ekonomik sistem tamamen herkesin birbirini düzmesi üzerine kurulu
    üretim yok tüketim ve israf çok
    aşırı zengin ile aşırı fakir arasında uçurum hep dahada yükseliyor
    şirketler insanları barkodlu demirbaş olarak görüyor
    sokakta caddede ne içten gülümseyen bir insan ne mutlu bir canlı
    her yer beton yığını
    insani değerler ve ahlak iyice dejenere olmuş
    yediğimiz yiyecekler tamamen çöp (ne lezzeti var ne kokusu)
    esnaflar müşteriyi nasıl düzerim gözüyle kasadan insanlara bakınır.
    Haketmeyen insanlar haketmediği konumlara gelir
    sağlık sistemimiz sgk ilaç kartellerinin eline bakıyor
    hava leş gibi adam hala 3-5 yılını vererek aldıgı kıçı kırık motorlu taşıtıyla hava atma derdinde. Sırf zevkine araba kullananlar ne çevreyi ne insanları düşünüyor.
    Herkes bireyselleşmeye doğru gidiyor.insanlar hep önce ben kıçı kurtarıyımda ...sonra bakarız derdinde.
    Hak-hukuk-eğitim ucube bir durumda
    insanlar hasta

    ne olacak bu insanlıgın hali böyle...
    sonrada bim kapisinda iphone x almak için açilmasina saatler önce uzunca kuyruklar. Ama yine kimseye yetmeyecek
  • 06-03-2018, 18:26:53
    #7
    BaskentYapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonrada bim kapisinda iphone x almak için açilmasina saatler önce uzunca kuyruklar. Ama yine kimseye yetmeyecek
    ona hiç girme zaten .
    adamın hayatı boyunca insanlığa 1 iphone luk yararı dokunmamış, hiçbir üretim yapmamış
    ama benım kı en son model olacak diye aldığı 3 kuruş parasını buna yatırıyor.
    2-3 bin neyse bu telefon kendını bu parayı kazanıp o telefonu alıncaya kadar KENDİSİNİ İPOTEK EDİYOR ama haberi yok adamın.
  • 06-03-2018, 18:30:46
    #8
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yerde durum böyle değil köylere taşınabilirsiniz : )
    Köylü milletin Efendisi efendisi efendisiydi şimdi? adamlar kan aglıyor Çiftciler aglıyor Nereye gidiyor insanlar? Sen oturup hiç çiftcilerin derdini dinledinmi yada köylülerin?
  • 06-03-2018, 18:34:03
    #9
    Ciddi ciddi dünyanın sonunun gelmesini isteyenlerdenim. Ancak o zaman zengin ve fakir eşit olacak.