Emekli olmak için 50-60 yaşına kadar çalışıp sonrasında hastalıklarla emekli maaşını alamadan ölüyor
Ekonomik sistem tamamen herkesin birbirini düzmesi üzerine kurulu
Üretim yok tüketim ve israf çok
Aşırı zengin ile aşırı fakir arasında uçurum hep dahada yükseliyor
Şirketler insanları barkodlu demirbaş olarak görüyor
Sokakta caddede ne içten gülümseyen bir insan ne mutlu bir canlı
Her yer beton yığını
İnsani değerler ve ahlak iyice dejenere olmuş
Yediğimiz yiyecekler tamamen çöp (ne lezzeti var ne kokusu)
Esnaflar müşteriyi nasıl düzerim gözüyle kasadan insanlara bakınır.
Haketmeyen insanlar haketmediği konumlara gelir
Sağlık sistemimiz SGK ilaç kartellerinin eline bakıyor
Hava leş gibi adam hala 3-5 yılını vererek aldıgı kıçı kırık motorlu taşıtıyla hava atma derdinde. Sırf zevkine araba kullananlar ne çevreyi ne insanları düşünüyor.
Herkes bireyselleşmeye doğru gidiyor.İnsanlar hep önce BEN kıçı kurtarıyımda ...sonra bakarız derdinde.
Hak-hukuk-eğitim ucube bir durumda
İnsanlar hasta
Ne olacak bu insanlıgın hali böyle...
Ne olacak bu insanoğlunun hali ?
33
●1.769
- 06-03-2018, 18:10:26
- 06-03-2018, 18:22:46sonrada bim kapisinda iphone x almak için açilmasina saatler önce uzunca kuyruklar. Ama yine kimseye yetmeyecekaktifgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2018, 18:26:53ona hiç girme zaten .BaskentYapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın hayatı boyunca insanlığa 1 iphone luk yararı dokunmamış, hiçbir üretim yapmamış
ama benım kı en son model olacak diye aldığı 3 kuruş parasını buna yatırıyor.
2-3 bin neyse bu telefon kendını bu parayı kazanıp o telefonu alıncaya kadar KENDİSİNİ İPOTEK EDİYOR ama haberi yok adamın. - 06-03-2018, 18:30:46Köylü milletin Efendisi efendisi efendisiydi şimdi? adamlar kan aglıyor Çiftciler aglıyor Nereye gidiyor insanlar? Sen oturup hiç çiftcilerin derdini dinledinmi yada köylülerin?Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
