aktifgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emekli olmak için 50-60 yaşına kadar çalışıp sonrasında hastalıklarla emekli maaşını alamadan ölüyor
ekonomik sistem tamamen herkesin birbirini düzmesi üzerine kurulu
üretim yok tüketim ve israf çok
aşırı zengin ile aşırı fakir arasında uçurum hep dahada yükseliyor
şirketler insanları barkodlu demirbaş olarak görüyor
sokakta caddede ne içten gülümseyen bir insan ne mutlu bir canlı
her yer beton yığını
insani değerler ve ahlak iyice dejenere olmuş
yediğimiz yiyecekler tamamen çöp (ne lezzeti var ne kokusu)
esnaflar müşteriyi nasıl düzerim gözüyle kasadan insanlara bakınır.
Haketmeyen insanlar haketmediği konumlara gelir
sağlık sistemimiz sgk ilaç kartellerinin eline bakıyor
hava leş gibi adam hala 3-5 yılını vererek aldıgı kıçı kırık motorlu taşıtıyla hava atma derdinde. Sırf zevkine araba kullananlar ne çevreyi ne insanları düşünüyor.
Herkes bireyselleşmeye doğru gidiyor.insanlar hep önce ben kıçı kurtarıyımda ...sonra bakarız derdinde.
Hak-hukuk-eğitim ucube bir durumda
insanlar hasta

ne olacak bu insanlıgın hali böyle...
sonrada bim kapisinda iphone x almak için açilmasina saatler önce uzunca kuyruklar. Ama yine kimseye yetmeyecek