sonrada bim kapisinda iphone x almak için açilmasina saatler önce uzunca kuyruklar. Ama yine kimseye yetmeyecek
ona hiç girme zaten .
adamın hayatı boyunca insanlığa 1 iphone luk yararı dokunmamış, hiçbir üretim yapmamış
ama benım kı en son model olacak diye aldığı 3 kuruş parasını buna yatırıyor.
2-3 bin neyse bu telefon kendını bu parayı kazanıp o telefonu alıncaya kadar KENDİSİNİ İPOTEK EDİYOR ama haberi yok adamın.