• 05-03-2018, 13:01:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar bundan yaklaşık 1 ay önce devlet hastanesinde dolgu yaptırdım ondan önce bana geçici dolgu yapmıştı o gün gittiğimde ise dolgu yaptı ama dolguyu uyuşturmadan yaptığı için çok feci ağrıdı ve doktoru ben birkaç gidişimden biliyorum sorumsuz bir doktor bir şey söyletmiyor. Ben o günden sonra 2-3 gün o dişin ağrısını çektim ve devam ettim hiçbir şey yiyemedim o tarafta tekrar gittiğimde beni kanal tedavisine gönderdi bugün kanal tedavisi oldum ve cidden çok iyi bir doktordu dolguyu sökerken vs. hiçbir şey hissetmeden yaptı bitti ve geçici dolgu yaptı dolgu için tekrar doktorundan randevu al dedi bende o doktora tekrar gitmek istemiyorum acaba başka bir hastanede yapma şansım var mı yada başka bir doktorda bilenler yanıtlarsa iyi olur.
  • 05-03-2018, 20:39:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşim eğer istanbuldaysan sana bir doktor öneriyim bana dua edersin öyle doktorlar var ki insan soru bile soramıyor direkt tersliyorlar.
  • 05-03-2018, 20:43:10
    #3
    özel bi doktora gerek yok, herhangi bi özel hastaneye gidin 300 liraya dolgu+kanal yada 200 liraya sadece kanal yapılıyor. artık çoğu özel hastane oldukça kaliteli ve ağrısız işlem yapıyor. bende 3 tane kanal var ve hiç birisinde gram acı çekmedim...
  • 05-03-2018, 20:53:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel bi doktora gerek yok, herhangi bi özel hastaneye gidin 300 liraya dolgu+kanal yada 200 liraya sadece kanal yapılıyor. artık çoğu özel hastane oldukça kaliteli ve ağrısız işlem yapıyor. bende 3 tane kanal var ve hiç birisinde gram acı çekmedim...
    Bende bugün kanal tedavisi yaptırdım ve bende hiç acı çekmedim yapan doktor çok iyi yaptı ama dolgu yapmadı geçici dolgu yaptı ve gerisini diğer doktor yapıcak dedi. Benim sorunum ise diğer doktora gitmek istemiyorum o dolguyu başka bir dişçide yaptırsam olur mu diye soruyorum yoksa sadece o mu yapıcak.



    Ryle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim eğer istanbuldaysan sana bir doktor öneriyim bana dua edersin öyle doktorlar var ki insan soru bile soramıyor direkt tersliyorlar.
    İstanbul'dayım söyle hocam uyarsa giderim.
  • 05-03-2018, 21:03:06
    #5
    kardeşim geçmiş olsun bende devlet hastanesinde kanal tedavisi oldum kanalk tedavisi bitti sonrası hemen dolgu yaptı Allah razı olsun çok iyi şluan . geçici dolguyu ilk defa duydum şimdi
    hastanede her türlü imkan da var neden böyle bir geçici dolgu uylanıyor anlamadım ?
  • 05-03-2018, 21:06:28
    #6
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim geçmiş olsun bende devlet hastanesinde kanal tedavisi oldum kanalk tedavisi bitti sonrası hemen dolgu yaptı Allah razı olsun çok iyi şluan . geçici dolguyu ilk defa duydum şimdi
    hastanede her türlü imkan da var neden böyle bir geçici dolgu uylanıyor anlamadım ?
    Genelde 2-3 sefer koyuyorlar.3 kök var. Heralde tek tek temizliyor. Mikrop kapmasın diye de geçici dolgu koyuyor.
  • 05-03-2018, 21:11:43
    #7
    bundan 8 yıl önce yine olmuştum kanal tedavisi dolgu 8 yıldır duruyor şükür
    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde 2-3 sefer koyuyorlar.3 kök var. Heralde tek tek temizliyor. Mikrop kapmasın diye de geçici dolgu koyuyor.
  • 05-03-2018, 21:18:25
    #8
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim geçmiş olsun bende devlet hastanesinde kanal tedavisi oldum kanalk tedavisi bitti sonrası hemen dolgu yaptı Allah razı olsun çok iyi şluan . geçici dolguyu ilk defa duydum şimdi
    hastanede her türlü imkan da var neden böyle bir geçici dolgu uylanıyor anlamadım ?
    tedaviye göre seanslar uzayabiliyor veya tek seanstada bitebiliyor. birden fazla seans gerektiren tedaviler için geçici dolgu yapıp 2-3 gün sonra seni tekrar çağırıyor ve tedaviyi tamamlıyor ve dolgunu da bitiriyor