kardeşim geçmiş olsun bende devlet hastanesinde kanal tedavisi oldum kanalk tedavisi bitti sonrası hemen dolgu yaptı Allah razı olsun çok iyi şluan . geçici dolguyu ilk defa duydum şimdi
hastanede her türlü imkan da var neden böyle bir geçici dolgu uylanıyor anlamadım ?
tedaviye göre seanslar uzayabiliyor veya tek seanstada bitebiliyor. birden fazla seans gerektiren tedaviler için geçici dolgu yapıp 2-3 gün sonra seni tekrar çağırıyor ve tedaviyi tamamlıyor ve dolgunu da bitiriyor