özel bi doktora gerek yok, herhangi bi özel hastaneye gidin 300 liraya dolgu+kanal yada 200 liraya sadece kanal yapılıyor. artık çoğu özel hastane oldukça kaliteli ve ağrısız işlem yapıyor. bende 3 tane kanal var ve hiç birisinde gram acı çekmedim...
Bende bugün kanal tedavisi yaptırdım ve bende hiç acı çekmedim yapan doktor çok iyi yaptı ama dolgu yapmadı geçici dolgu yaptı ve gerisini diğer doktor yapıcak dedi. Benim sorunum ise diğer doktora gitmek istemiyorum o dolguyu başka bir dişçide yaptırsam olur mu diye soruyorum yoksa sadece o mu yapıcak.
Kardeşim eğer istanbuldaysan sana bir doktor öneriyim bana dua edersin öyle doktorlar var ki insan soru bile soramıyor direkt tersliyorlar.
İstanbul'dayım söyle hocam uyarsa giderim.