kardeşim geçmiş olsun bende devlet hastanesinde kanal tedavisi oldum kanalk tedavisi bitti sonrası hemen dolgu yaptı Allah razı olsun çok iyi şluan . geçici dolguyu ilk defa duydum şimdi
hastanede her türlü imkan da var neden böyle bir geçici dolgu uylanıyor anlamadım ?
Genelde 2-3 sefer koyuyorlar.3 kök var. Heralde tek tek temizliyor. Mikrop kapmasın diye de geçici dolgu koyuyor.