Merhabalar bundan yaklaşık 1 ay önce devlet hastanesinde dolgu yaptırdım ondan önce bana geçici dolgu yapmıştı o gün gittiğimde ise dolgu yaptı ama dolguyu uyuşturmadan yaptığı için çok feci ağrıdı ve doktoru ben birkaç gidişimden biliyorum sorumsuz bir doktor bir şey söyletmiyor. Ben o günden sonra 2-3 gün o dişin ağrısını çektim ve devam ettim hiçbir şey yiyemedim o tarafta tekrar gittiğimde beni kanal tedavisine gönderdi bugün kanal tedavisi oldum ve cidden çok iyi bir doktordu dolguyu sökerken vs. hiçbir şey hissetmeden yaptı bitti ve geçici dolgu yaptı dolgu için tekrar doktorundan randevu al dedi bende o doktora tekrar gitmek istemiyorum acaba başka bir hastanede yapma şansım var mı yada başka bir doktorda bilenler yanıtlarsa iyi olur.