R10 bundan dolayı mı bu kadar yavaş?
12
●715
- 19-02-2018, 03:51:42Şu anda bende gayet hızlı sorun yok internet bağlantınızdan kaynaklanabilir.
- 19-02-2018, 03:54:34Gerekli açıklama r10 yöneticisi tarafından 1 ay önce yapılmıştır.
https://www.r10.net/1073068509-post121.html - 19-02-2018, 03:56:24Üyeliği durduruldubende böyle birşey arıyordum teşekkürler.SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2018, 04:01:05Ahaha 3 güne bilgisayar elinizde kalır hocamTeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 un bu tarz şeylere ihtiyacı yok zaten sürekli saldırı almasından kaynaklı en son vbseo açıgından kod eklenmişti o yüzden yapıyordu olacak o kadar yavaşlık yükü çok ağır
- 19-02-2018, 04:02:18Bilgisayarıma güveniyorumCrazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmazlar öyle şeyler zaten içiniz rahat olsun. DH sanmayın
- 19-02-2018, 04:03:24Üyeliği durduruldubende ses çıkarmam sadece merak ettiğim tuhaf geldi bilgisiz yapılması sorun teşkil ederdi sadece. onlarda senden ekmek yiyor hocam zatenTeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 un bu tarz şeylere ihtiyacı yok zaten sürekli saldırı almasından kaynaklı en son vbseo açıgından kod eklenmişti o yüzden yapıyordu olacak o kadar yavaşlık yükü çok ağır
Yapmazlar öyle şeyler zaten içiniz rahat olsun. DH sanmayın