• 19-02-2018, 03:45:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    konu cevaplandı teşekkürler.
  • 19-02-2018, 03:51:42
    #2
    Şu anda bende gayet hızlı sorun yok internet bağlantınızdan kaynaklanabilir.
  • 19-02-2018, 03:52:47
    #3
    mobilde yavaşlama vardı bugün.
  • 19-02-2018, 03:54:34
    #4
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Gerekli açıklama r10 yöneticisi tarafından 1 ay önce yapılmıştır.

    https://www.r10.net/1073068509-post121.html
  • 19-02-2018, 03:56:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli açıklama r10 yöneticisi tarafından 1 ay önce yapılmıştır.

    https://www.r10.net/1073068509-post121.html
    bende böyle birşey arıyordum teşekkürler.
  • 19-02-2018, 03:56:40
    #6
    Böyle birşey varsa bile ses çıkarmam ben. Adamlar sayesinde ekmek yiyoruz bir CPU lafı mı olur, feda olsun!
  • 19-02-2018, 04:01:05
    #7
    TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle birşey varsa bile ses çıkarmam ben. Adamlar sayesinde ekmek yiyoruz bir CPU lafı mı olur, feda olsun!
    Ahaha 3 güne bilgisayar elinizde kalır hocam r10 un bu tarz şeylere ihtiyacı yok zaten sürekli saldırı almasından kaynaklı en son vbseo açıgından kod eklenmişti o yüzden yapıyordu olacak o kadar yavaşlık yükü çok ağır
  • 19-02-2018, 04:02:18
    #8
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahaha 3 güne bilgisayar elinizde kalır hocam r10 un bu tarz şeylere ihtiyacı yok zaten sürekli saldırı almasından kaynaklı en son vbseo açıgından kod eklenmişti o yüzden yapıyordu olacak o kadar yavaşlık yükü çok ağır
    Bilgisayarıma güveniyorum Yapmazlar öyle şeyler zaten içiniz rahat olsun. DH sanmayın
  • 19-02-2018, 04:03:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle birşey varsa bile ses çıkarmam ben. Adamlar sayesinde ekmek yiyoruz bir CPU lafı mı olur, feda olsun!
    bende ses çıkarmam sadece merak ettiğim tuhaf geldi bilgisiz yapılması sorun teşkil ederdi sadece. onlarda senden ekmek yiyor hocam zaten