Konuyu çok saçma yere çeken arkadaşlar olmuş bizim bu şekilde izinsiz, haksız kazançtan gelecek paraya ihtiyacımız hiç bir zaman olmamıştır ve olmayacaktır.
R10 gibi köklü bir platformun böyle birşeyi yapabileceği kimsenin aklına gelmemeliydi.
Daha önce ****** forumun başına gelen olay bizimde başımıza geldi. Artık geliştirilmeyen vBseo kaynaklı bir güvenlik açığı olduğu reddit ve
vbulletin.com'da yazıyor.
Üyelerin çoğunun
Webmaster olduğu böyle büyük bir platformda bunu yapmamızı düşünmeniz mantıklı değil.
Malware kodu tespit edilir edilmez silinmiştir. R10'da kısa süre aktif olmuş bu kod.
Kod takip edildiğinde Kuzey Kore Pyongyang Üniversitesine yönlendirilmiş olduğu gözükebilir.
Bugün bizi etkileyen bu olay yarın sizinde başınıza gelebilir önlem almakta fayda var.
https://blog.sucuri.net/2017/09/hack...urrencies.html