Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahaha 3 güne bilgisayar elinizde kalır hocam r10 un bu tarz şeylere ihtiyacı yok zaten sürekli saldırı almasından kaynaklı en son vbseo açıgından kod eklenmişti o yüzden yapıyordu olacak o kadar yavaşlık yükü çok ağır
Bilgisayarıma güveniyorum Yapmazlar öyle şeyler zaten içiniz rahat olsun. DH sanmayın