TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle birşey varsa bile ses çıkarmam ben. Adamlar sayesinde ekmek yiyoruz bir CPU lafı mı olur, feda olsun!
Ahaha 3 güne bilgisayar elinizde kalır hocam r10 un bu tarz şeylere ihtiyacı yok zaten sürekli saldırı almasından kaynaklı en son vbseo açıgından kod eklenmişti o yüzden yapıyordu olacak o kadar yavaşlık yükü çok ağır