Konu
R10 bundan dolayı mı bu kadar yavaş?
19-02-2018, 04:03:24
#9
sometimestaner
Üyeliği durduruldu
TeknikSite adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle birşey varsa bile ses çıkarmam ben. Adamlar sayesinde ekmek yiyoruz bir CPU lafı mı olur, feda olsun!
bende ses çıkarmam sadece merak ettiğim tuhaf geldi bilgisiz yapılması sorun teşkil ederdi sadece. onlarda senden ekmek yiyor hocam zaten