• 09-01-2018, 21:05:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Sizin bir mesuliyetiniz bulunmuyor, kullanılan malın eskimesi en sonunda kırılması arıza vermesi normal. Hiç bir ücret ödemeniz gerekmiyor.

    10 Yıldır kullanılan cihazı size sıfır olarak aldıracaklar şark kurnazları.

    ASLA PARA VERMEYİN!!!.
  • 09-01-2018, 22:02:24
    #20
    Arkadaş biz de işletme işletiyoruz. Müşteri döker de kırar da. Yanlışlık olur insanlık hali. Ama hiç bir şey talep edilmezki. Çok ayıp.
    Eğer müşteri art niyetli olarak ( mesela tutup bile bile yere çarpma gibi....) gibi bir durum yoksa istenmez hocam para. Nasıl bir işletmeymiş ki o.
    Verip vermeme senin bileceğin iş. Ama opete bildir. Ödeyecem de ama yaptıkları işletme ahlakına sığmaz falan de. Havanı at
  • 09-01-2018, 22:08:30
    #21
    Sizin bir sorumluluğunuz yok sonuçta kullanımdan dolayı oluyor. Kırılmasını istemiyorlarsa gitsinler bir personel koyup ona yıkatsınlar. Bence hata yapmışsınız gidip sorarak
  • 09-01-2018, 22:57:21
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Otomatlar bazen arabayi ciziyor, anteni goturuyor. O zaman da zarari karsilamalari gerekiyor.

    Verme zorla alacak halleri yok insanlik hali. Cafede bardagi kirdiginda parasini mi oduyorsun?
  • 09-01-2018, 23:04:37
    #23
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide aşınmaya müsait bir ürün ve sen o arıza ıvır zıvır olmasına karşılık olan TAMAMINA Bedel ödeyip Yıkama yapıyorsun.

    Niye ücret ödeyesin?

    Zevkine alıp kırsan tamam ödemen gerekir ama bu durumda ödenecek zerre bir olay yokki?

    Sen orada aracı zaten parasıyla yıkıyorsun.

    Bu Ücretin içinde zaten adam vergisini koyuyor, ürünün yıpranmasını ıvırızı zıvırını hepsini koyuyor.
    Birebir benim söyleyeceklerimi söylemiş arkadşaım kesinlikle katılıyorum. Sakın ola 1 kuruş bile verme. Sen parası ile hizmet alıyorsun. Kırılma patlama vb durumlar gözönünde tutulur o makinaları şirketler öder adamlar size şark kurnazlığı yapmış.

    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar iyi niyetli olmayın, insanlar bunu hak etmiyor.
    HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyi yapmazdım. Onlara orada boş boş dursun diye mi maaş veriyorlar. Gidip kontrol edip, bakımlarını ve arızaları varsa yaptırmaları gerekiyor.
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bir mesuliyetiniz bulunmuyor, kullanılan malın eskimesi en sonunda kırılması arıza vermesi normal. Hiç bir ücret ödemeniz gerekmiyor.

    10 Yıldır kullanılan cihazı size sıfır olarak aldıracaklar şark kurnazları.

    ASLA PARA VERMEYİN!!!.
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatlar bazen arabayi ciziyor, anteni goturuyor. O zaman da zarari karsilamalari gerekiyor.

    Verme zorla alacak halleri yok insanlik hali. Cafede bardagi kirdiginda parasini mi oduyorsun?

    Bu arkadaşlarada katılıyorum bak 1 kuruş bile verme. Git hatta şikayetçi ol o admalardan beni rencide ettiler üzerinede ne kadar varsa al dediler falan diye.
  • 10-01-2018, 00:56:56
    #24
    Üyeliği durduruldu
    MrCrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Dün başıma gelen ve kafamı kurcalayan küçük bir olay hakkında yorumlarınızı almak isterim.
    Opet istasyonunun birine aracımı yıkamak için gittim. Bozuk para ile çalışan köpük ve su makineleri mevcut bilirsiniz. Köpük makinesini çalıştırıp kullandım. Araca su tutmaya başladım ve bitmek üzereyken çat diye bir ses geldi .
    Meğer köpük ve su tabancalarının bağlantı boruları yukarıda dolanmış, suyu çekince köpük tabancası hazsesinden çıkıp yere düşmüş; sonrasında da kırılmış.
    Bunun ardından duran bir çalışanı çağırdım, önemli değil şef görmeden gidebilirsiniz dedi. Şans eseri de şef bizi izliyormuş o sırada . İşletme müdürünün yanına gitmemi söyledi çalışan arkadaş. Yanına gittim, "kusura bakmayın isteyerek olan bir şey değil sonuçta, zararınız nedir?" gibi bir kaç cümle kurararak konuşmamız başladı. Müdür arkadaşımız telefonda bir kaç yeri aradı ve bana 380TL+KDV gibi bir masraf çıkardı.
    E tabi o kadar masraf çıktığını duyduğumda şaşırdım. Yanımda o kadar olmadığını, nasıl bir çözüm yoluna gidebileceğimizi sordum. Kendime ait bilgileri ilettiğim taktirde daha sonra bir kaç gün sonra getirebileceğimi söyledi. Hatta yanında ne kadar var gibi bir soru bile yönetti . Burada tam anlamıyla ifade edemesem de çok kötü bir üslupla karşılaştım, fazlasıyla rencide edici bir şeydi.
    Şimdi toplu kullanıma açık bir cihaza istemeden bir zarar verilmesi durumunda bunun zararını kim karşılar? Opet müşteri hizmetlerini aradım, kayıt oluşturduklarını söylediler ancak dönüş yapacaklarını pek sanmıyorum..
    Acaba 400TL civarında olan rakamı fazla mı gösterdi çalışanlar?
    Sizce bu miktarı ödemeli miyim?
    Hiç bir şey vermeyin sakın böyle kullanın böyle yapın diye bir tabellamı var yok. Kasten mi yaptın yok. Kamera kaydı varmı evet. Git admaları şikayet et. Üstüme bırakmak için bunu yaptılar muhtemelen böyle de olabilir adamların yaptığı zorbalıktır..
  • 10-01-2018, 01:10:28
    #25
    Siz çok iyi niyetli davranmışsınız. Sizin bu hareketinize karşın sizi takdir etmeleri lazımken küstahlık edip ücretini istemişler birde. böyle büyük bir kurum 200-300 tl nin peşinde olmamalı. Eğer sizin aracınıza bir zarar gelseydi orada bir lira bile ödemezlerdi
  • 10-01-2018, 13:59:22
    #26
    MrCrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Dün başıma gelen ve kafamı kurcalayan küçük bir olay hakkında yorumlarınızı almak isterim.
    Opet istasyonunun birine aracımı yıkamak için gittim. Bozuk para ile çalışan köpük ve su makineleri mevcut bilirsiniz. Köpük makinesini çalıştırıp kullandım. Araca su tutmaya başladım ve bitmek üzereyken çat diye bir ses geldi .
    Meğer köpük ve su tabancalarının bağlantı boruları yukarıda dolanmış, suyu çekince köpük tabancası hazsesinden çıkıp yere düşmüş; sonrasında da kırılmış.
    Bunun ardından duran bir çalışanı çağırdım, önemli değil şef görmeden gidebilirsiniz dedi. Şans eseri de şef bizi izliyormuş o sırada . İşletme müdürünün yanına gitmemi söyledi çalışan arkadaş. Yanına gittim, "kusura bakmayın isteyerek olan bir şey değil sonuçta, zararınız nedir?" gibi bir kaç cümle kurararak konuşmamız başladı. Müdür arkadaşımız telefonda bir kaç yeri aradı ve bana 380TL+KDV gibi bir masraf çıkardı.
    E tabi o kadar masraf çıktığını duyduğumda şaşırdım. Yanımda o kadar olmadığını, nasıl bir çözüm yoluna gidebileceğimizi sordum. Kendime ait bilgileri ilettiğim taktirde daha sonra bir kaç gün sonra getirebileceğimi söyledi. Hatta yanında ne kadar var gibi bir soru bile yönetti . Burada tam anlamıyla ifade edemesem de çok kötü bir üslupla karşılaştım, fazlasıyla rencide edici bir şeydi.
    Şimdi toplu kullanıma açık bir cihaza istemeden bir zarar verilmesi durumunda bunun zararını kim karşılar? Opet müşteri hizmetlerini aradım, kayıt oluşturduklarını söylediler ancak dönüş yapacaklarını pek sanmıyorum..
    Acaba 400TL civarında olan rakamı fazla mı gösterdi çalışanlar?
    Sizce bu miktarı ödemeli miyim?
    Kayıt oluşturduğunuz Opetten geri dönüş oldu mu hocam ?
  • 10-01-2018, 14:09:43
    #27
    Abi bozulmamasını istiyorlarsa oraya personel koyacaklar. Ben hayatta kullanmadım o makinayı kullanacak olsam bende de aynı olur kesin