Sizin bir mesuliyetiniz bulunmuyor, kullanılan malın eskimesi en sonunda kırılması arıza vermesi normal. Hiç bir ücret ödemeniz gerekmiyor.
10 Yıldır kullanılan cihazı size sıfır olarak aldıracaklar şark kurnazları.
ASLA PARA VERMEYİN!!!.
Zararı karşılamam gerekir mi?
37
●2.020
- 09-01-2018, 21:05:37Üyeliği durduruldu
- 09-01-2018, 22:02:24Arkadaş biz de işletme işletiyoruz. Müşteri döker de kırar da. Yanlışlık olur insanlık hali. Ama hiç bir şey talep edilmezki. Çok ayıp.
Eğer müşteri art niyetli olarak ( mesela tutup bile bile yere çarpma gibi....) gibi bir durum yoksa istenmez hocam para. Nasıl bir işletmeymiş ki o.
Verip vermeme senin bileceğin iş. Ama opete bildir. Ödeyecem de ama yaptıkları işletme ahlakına sığmaz falan de. Havanı at
- 09-01-2018, 23:04:37Birebir benim söyleyeceklerimi söylemiş arkadşaım kesinlikle katılıyorum. Sakın ola 1 kuruş bile verme. Sen parası ile hizmet alıyorsun. Kırılma patlama vb durumlar gözönünde tutulur o makinaları şirketler öder adamlar size şark kurnazlığı yapmış.Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületorino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşlarada katılıyorum bak 1 kuruş bile verme. Git hatta şikayetçi ol o admalardan beni rencide ettiler üzerinede ne kadar varsa al dediler falan diye. - 10-01-2018, 00:56:56Üyeliği durdurulduHiç bir şey vermeyin sakın böyle kullanın böyle yapın diye bir tabellamı var yok. Kasten mi yaptın yok. Kamera kaydı varmı evet. Git admaları şikayet et. Üstüme bırakmak için bunu yaptılar muhtemelen böyle de olabilir adamların yaptığı zorbalıktır..MrCrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2018, 13:59:22Kayıt oluşturduğunuz Opetten geri dönüş oldu mu hocam ?MrCrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle