Siz çok iyi niyetli davranmışsınız. Sizin bu hareketinize karşın sizi takdir etmeleri lazımken küstahlık edip ücretini istemişler birde. böyle büyük bir kurum 200-300 tl nin peşinde olmamalı. Eğer sizin aracınıza bir zarar gelseydi orada bir lira bile ödemezlerdi