Arkadaş biz de işletme işletiyoruz. Müşteri döker de kırar da. Yanlışlık olur insanlık hali. Ama hiç bir şey talep edilmezki. Çok ayıp.
Eğer müşteri art niyetli olarak ( mesela tutup bile bile yere çarpma gibi....) gibi bir durum yoksa istenmez hocam para. Nasıl bir işletmeymiş ki o.
Verip vermeme senin bileceğin iş. Ama opete bildir. Ödeyecem de ama yaptıkları işletme ahlakına sığmaz falan de. Havanı at