• 09-01-2018, 16:17:47
    #10
    Para falan ödemeyin hocam bence.
  • 09-01-2018, 16:26:12
    #11
    kökü ne kadarmışta 300 400 lira para istiyorlar
  • 09-01-2018, 16:31:57
    #12
    köpük makinası 90 litrelik 240 280 tl arasına satılıyor (tabanca redüktör dahil) sizin tabanca 50 tl bile tutmaz haberin olsun,
    o makineler ücretsiz gelir köpük satan firma demirbaşı sağlar ayrıca yedekte verirler genelde,

    faturalı olarak yapsınlar size faturayı ibraz etsinler.
    tabiki kullanma talimatı ve uyarı yoksa ücret ödemenize bile gerek yok haberiniz olsun

    keza ben ödemezdim.
  • 09-01-2018, 16:50:35
    #13
    Kurumsal Backlink SEO
    iyide aşınmaya müsait bir ürün ve sen o arıza ıvır zıvır olmasına karşılık olan TAMAMINA Bedel ödeyip Yıkama yapıyorsun.

    Niye ücret ödeyesin?

    Zevkine alıp kırsan tamam ödemen gerekir ama bu durumda ödenecek zerre bir olay yokki?

    Sen orada aracı zaten parasıyla yıkıyorsun.

    Bu Ücretin içinde zaten adam vergisini koyuyor, ürünün yıpranmasını ıvırızı zıvırını hepsini koyuyor.
  • 09-01-2018, 16:50:59
    #14
    Bu kadar iyi niyetli olmayın, insanlar bunu hak etmiyor.
  • 09-01-2018, 16:56:06
    #15
    ödemezdim benden önce sıkıntılı olmadığı ne malum ?
    üstünde ne kadar var diye bi sorumu var peygamber sabrı varmış hocam cok iyi niyetli olmayın haklıyken haklıyım diyiverin
  • 09-01-2018, 16:57:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeyi yapmazdım. Onlara orada boş boş dursun diye mi maaş veriyorlar. Gidip kontrol edip, bakımlarını ve arızaları varsa yaptırmaları gerekiyor.
  • 09-01-2018, 17:01:27
    #17
    Hocam ben yayınevinde çalışıyorum ve bir çok kez gözümün önünde ufak çocuklar kitaplara istemeden de olsa zarar verirler. Hiç bir zaman ücret istemiyoruz. Hatta marketin birinde yanlışlıkla şişe kırıldığında bile ücreti alınmaz ve firmaya yansıtılır. Böyle bir şey talep etme hakları olmadığını düşünüyorum. Şahsi birine ait bir aleti ödünç alsanız yaptırmanız gerekirdi belki ama hizmet veren firmalarda daha farklı diye düşünüyorum. Opet ile görüşmeniz doğru olmuş ve kurumsallığa önem verdiğinden onlardan dönüş gelmeden bir ödeme yapmayın derim.
    Hatta benzin istasyonu müdürü ile de görüşün ve durumu izah edin. En kötü Opet böyle bir ücret isterse muhakkak fatura isteyin derim.
  • 09-01-2018, 18:30:55
    #18
    Sizin suçunuz yok zaten adam sizi sövüşlemeye kalkmış iyiniyetinizi kullanmış. para vermeyin.