iyide aşınmaya müsait bir ürün ve sen o arıza ıvır zıvır olmasına karşılık olan TAMAMINA Bedel ödeyip Yıkama yapıyorsun.
Niye ücret ödeyesin?
Zevkine alıp kırsan tamam ödemen gerekir ama bu durumda ödenecek zerre bir olay yokki?
Sen orada aracı zaten parasıyla yıkıyorsun.
Bu Ücretin içinde zaten adam vergisini koyuyor, ürünün yıpranmasını ıvırızı zıvırını hepsini koyuyor.