Zararı karşılamam gerekir mi? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Zararı karşılamam gerekir mi?
37
●
2.020
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Zararı karşılamam gerekir mi?
1
2
3
4
5
11-01-2018, 12:19:47
#37
Voli53
Halka açık bir kullanım alanı sizlik bir durum yok.
12-01-2018, 01:02:17
#38
endeline
Para vermeyin hocam. Sizin suçunuz değil ki. Belki kalitesiz makine aldılar belki zaten sorunluydu. Nereden bileceksiniz. Ödemeyin.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler