Hocam ben yayınevinde çalışıyorum ve bir çok kez gözümün önünde ufak çocuklar kitaplara istemeden de olsa zarar verirler. Hiç bir zaman ücret istemiyoruz. Hatta marketin birinde yanlışlıkla şişe kırıldığında bile ücreti alınmaz ve firmaya yansıtılır. Böyle bir şey talep etme hakları olmadığını düşünüyorum. Şahsi birine ait bir aleti ödünç alsanız yaptırmanız gerekirdi belki ama hizmet veren firmalarda daha farklı diye düşünüyorum. Opet ile görüşmeniz doğru olmuş ve kurumsallığa önem verdiğinden onlardan dönüş gelmeden bir ödeme yapmayın derim.
Hatta benzin istasyonu müdürü ile de görüşün ve durumu izah edin. En kötü Opet böyle bir ücret isterse muhakkak fatura isteyin derim.