• 28-12-2017, 15:02:43
    #10
    Misafir
    eniskurtay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkatinizi çekerse harç diyor. 100.000 dolar karşılığındaki harç, ekstra.
    Yani 19.000 üzerine 100.000 dolar karşılığı TL de eklemeniz gerekmektedir.
    Ödenmiş sermaye gereksinimi : Ödenmiş sermaye gereksinimi yoktur.
    Kaynak : https://tr.sfm-offshore.com/cyprusof...SAAEgLhRPD_BwE
    Aracı kurumlar ile yapılırsa bunu ödemenize gerek yoktur. Ayrıca bir aracı kurum bunu yapabiliyorsa sizde yapabilirsiniz.
  • 28-12-2017, 15:10:59
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödenmiş sermaye gereksinimi : Ödenmiş sermaye gereksinimi yoktur.
    Kaynak : https://tr.sfm-offshore.com/cyprusof...SAAEgLhRPD_BwE
    Aracı kurumlar ile yapılırsa bunu ödemenize gerek yoktur. Ayrıca bir aracı kurum bunu yapabiliyorsa sizde yapabilirsiniz.
    Hocam eğer şirket kuracak şahıslardan biri yabancı uyruklu ise (KKTC vatandaşı haric) ödenmiş sermayesi azami 100,000 USD olmalıdır.
    http://www.cyprusaccountants.pro/sir...ruluslari.html
  • 28-12-2017, 15:14:44
    #12
    Misafir
    eniskurtay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer şirket kuracak şahıslardan biri yabancı uyruklu ise (KKTC vatandaşı haric) ödenmiş sermayesi azami 100,000 USD olmalıdır.
    http://www.cyprusaccountants.pro/sir...ruluslari.html
    Doğru olabilir ancak çevremde KKTC şirket kurmuş kişilerden ben böyle bir şey duymadım açıkçası.
    Belki KKTC de akrabaları vs. ile ortak pay usulü bir şekilde kurmuşlardır.
    Söyledikleriniz doğru olabilir ancak bir şekilde bunun ödenmeden de kurulabileceğine dair bir sürü makale ve şirket söylemide var nette.



    Ayrıca buradaki (https://tr.sfm-offshore.com) canlı chat teki kişi ve bana gönderdikleri mailde de dendiği üzere 4,000€ ile size yaptıkları danışmanlık sonucunda 100,000$ sermaye beyan etmenize gerek yokmuş.
  • 28-12-2017, 15:32:14
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru olabilir ancak çevremde KKTC şirket kurmuş kişilerden ben böyle bir şey duymadım açıkçası.
    Belki KKTC de akrabaları vs. ile ortak pay usulü bir şekilde kurmuşlardır.
    Söyledikleriniz doğru olabilir ancak bir şekilde bunun ödenmeden de kurulabileceğine dair bir sürü makale ve şirket söylemide var nette.




    Ayrıca buradaki (https://tr.sfm-offshore.com) canlı chat teki kişi ve bana gönderdikleri mailde de dendiği üzere 4,000€ ile size yaptıkları danışmanlık sonucunda 100,000$ sermaye beyan etmenize gerek yokmuş.

    Yani üçüncü sayfa diye tabir edebileceğim gerçek mali müşavir veya resmi websiteler haricindeki kişilerin beyanlarını dikkate almıyorum, örneğin sizin paylaştığınız offshore adresi gibi. Bahsettiğim üzere banka hesabından 100.000 dolar yatırılıyor ardından bloke kalkınca o hesaptan çekiliyor. Yani başkasının 100.000 dolarını kullanıyorsunuz çünkü en az 100.000 dolar yatırmanız gerekir. Tabi bu süreçte, evrakta sorun çıkar mı, bir pürüzlük yaşanır mı yaşanmış bir tecrübe yok zira bu işlemi gerçekleştiren şirket sahibi dostlarım kendi imkanlarıyla açmış kişilerdir. Dediğim gibi kıbrısa düzenli gidip geldiğim için ve iş yaptığım için bu bilgilere vakıf olduğumu söylemiştim. Akrabanız KKTC vatandaşı bile olsa yabancı yatırımcı statüsündesiniz. "Yabanci hissedarharin payı %10'dan az olamaz, Yabanci gerçek veya tUzei kiilerin §irket kurmasinda, ortakhia katilmasinda, ortakhik oranlarini %49'un üstüne cikarmasinda, sermaye artirimi, tasfiye, birIeme, itirak gibi deiiklikIeri yapmasinda Ekonomiden Sorumlu Bakanhiin onayi gerekir." http://www.rkmmd.gov.ct.tr/Portals/1...BCr%20yeni.pdf
    Eğer şirket kurulmanın amacı ülkeden siyasal veya belirsizlik durumlarından, vergilerden veya başka sebeplerden dolayı ise bir yabancı turist bulun, karşılıklı konuşun, evlenin sonra ne planınız varsa, gerçekleştirmeye başlayın. Ha Kıbrıs'ta, ha Almanya'da, ha Antarktika'da. Amerikadayken 3000 dolara çocuk bile yaparım sana diyen bile vardı.Bu da başlığı açan arkadaş için kişisel yorumumdu.
  • 28-12-2017, 15:38:07
    #14
    Misafir
    eniskurtay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani üçüncü sayfa diye tabir edebileceğim gerçek mali müşavir veya resmi websiteler haricindeki kişilerin beyanlarını dikkate almıyorum, örneğin sizin paylaştığınız offshore adresi gibi. Bahsettiğim üzere banka hesabından 100.000 dolar yatırılıyor ardından bloke kalkınca o hesaptan çekiliyor. Yani başkasının 100.000 dolarını kullanıyorsunuz çünkü en az 100.000 dolar yatırmanız gerekir. Tabi bu süreçte, evrakta sorun çıkar mı, bir pürüzlük yaşanır mı yaşanmış bir tecrübe yok zira bu işlemi gerçekleştiren şirket sahibi dostlarım kendi imkanlarıyla açmış kişilerdir. Dediğim gibi kıbrısa düzenli gidip geldiğim için ve iş yaptığım için bu bilgilere vakıf olduğumu söylemiştim. Akrabanız KKTC vatandaşı bile olsa yabancı yatırımcı statüsündesiniz. "Yabanci hissedarharin payı %10'dan az olamaz, Yabanci gerçek veya tUzei kiilerin §irket kurmasinda, ortakhia katilmasinda, ortakhik oranlarini %49'un üstüne cikarmasinda, sermaye artirimi, tasfiye, birIeme, itirak gibi deiiklikIeri yapmasinda Ekonomiden Sorumlu Bakanhiin onayi gerekir." http://www.rkmmd.gov.ct.tr/Portals/1...BCr%20yeni.pdf
    Eğer şirket kurulmanın amacı ülkeden siyasal veya belirsizlik durumlarından, vergilerden veya başka sebeplerden dolayı ise bir yabancı turist bulun, karşılıklı konuşun, evlenin sonra ne planınız varsa, gerçekleştirmeye başlayın. Ha Kıbrıs'ta, ha Almanya'da, ha Antarktika'da. Amerikadayken 3000 dolara çocuk bile yaparım sana diyen bile vardı.Bu da başlığı açan arkadaş için kişisel yorumumdu.
    Olurda günün birinde böyle bir düşüncem olursa şahsen 100,000$ gibi bir sermaye kovalamak yerine aracı firmaya 4,000€ verir eğer bir aksilik çıkmazsa şirket sahibi olurum. Bir sorun çıkarsada 4,000€ gitti der hayatıma devam ederim
    Yanlış anlamayın bu konuda tecrübem yok 1 yıl kadar önce baya bir araştırma ve insanlar ile sohbetler etmiştim. Hemen hemen herkes bu tür işlerle şirket açtığını söyledi bana. Daha kimseden 100,000$ çıkarıp verdim geri aldım cümlesi gelmedi bana.
    Bana gelecek olursak ben %18 KDV + %20 Gelir Vergi mi ödeyip hayatıma devam ediyorum. Daha mantıklısı vergisiz kıbrıs şirketi mi bencede evet ama büyük rakamlar ile oynamıyorum zaten.
  • 28-12-2017, 17:49:05
    #15
    dev
    Kurumsal Üye
    eniskurtay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özür dilerim ama yuh diyorum. Bir defa çok yanlış bir bilgi paylaştığınız için bunu söylüyorum. Yıllardır kıbrısa gidip geliirim işlerimden dolayı, şirket açmak isteyenlere çok denk gelmişimdir. Bir defa en az 100.000 $ dolarınızın olması gerekir banka hesabınızda. İki hafta içerisinde bu banka hesabın bloke durumu ortadan kalkar ve en az 15.000$ dolar güvence yatırılır limited şirketler için.
    Kusura bakmayın ama yani yanlış bilgiler veriyorsunuz.
    http://www.rkmmd.gov.ct.tr/Portals/1...BCr%20yeni.pdf
    Ben Kıbrısda şirkettim, açtım ve şuan hala işliyor 100.000$ olmasına gerek yok. Banka aracılığıyla halletik onu .



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olurda günün birinde böyle bir düşüncem olursa şahsen 100,000$ gibi bir sermaye kovalamak yerine aracı firmaya 4,000€ verir eğer bir aksilik çıkmazsa şirket sahibi olurum. Bir sorun çıkarsada 4,000€ gitti der hayatıma devam ederim
    Yanlış anlamayın bu konuda tecrübem yok 1 yıl kadar önce baya bir araştırma ve insanlar ile sohbetler etmiştim. Hemen hemen herkes bu tür işlerle şirket açtığını söyledi bana. Daha kimseden 100,000$ çıkarıp verdim geri aldım cümlesi gelmedi bana.
    Bana gelecek olursak ben %18 KDV + %20 Gelir Vergi mi ödeyip hayatıma devam ediyorum. Daha mantıklısı vergisiz kıbrıs şirketi mi bencede evet ama büyük rakamlar ile oynamıyorum zaten.
    Kiminle çalıştığınız önemli hocam yoksa 4k € nuza bir şey olmaz Ben net rakımı hatrılamıyorum ama ortalam 28k tlye geldi Bunun içinde 100.000$ dolar sermayenin ayarlanması için gerekli ücrette vardı.
  • 28-12-2017, 19:55:27
    #16
    Buradaki tabloya bakarak söylüyorum, Belize'de şirket kurmak daha ekonomik ve avantajlı. Anladığım kadarı hem vergi yok hemde sermaye ihtiyacı yok. Tek dezavantaj sanırım dil problemi olacaktır, kıbrısta 20-30k'ya şirket açmaktansa bu ülkede 3-5 bine şirket açıp işinize bakabilirsiniz.
  • 28-12-2017, 21:46:30
    #17
    Misafir
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradaki tabloya bakarak söylüyorum, Belize'de şirket kurmak daha ekonomik ve avantajlı. Anladığım kadarı hem vergi yok hemde sermaye ihtiyacı yok. Tek dezavantaj sanırım dil problemi olacaktır, kıbrısta 20-30k'ya şirket açmaktansa bu ülkede 3-5 bine şirket açıp işinize bakabilirsiniz.
    Hocam sırf denemek için bile 3-4 bin lira verip böyle bir şirket kuruluşunu deneyebilirim biliyor musunuz.
    Tamam vergi olayı "0 sıfır" o konuda netiz ama asıl olay kktc vs. de kurunca Türkiyede emeklilik için bu süreleri vs. işleyebiliyorsunuz.
    Bu ülke de öyle bir şey varmı bilmiyorum açıkçası. Zaten şirket kurma olayını bu yeni adsense olayları için istiyorum şahsen.
  • 28-12-2017, 22:19:05
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sırf denemek için bile 3-4 bin lira verip böyle bir şirket kuruluşunu deneyebilirim biliyor musunuz.
    Tamam vergi olayı "0 sıfır" o konuda netiz ama asıl olay kktc vs. de kurunca Türkiyede emeklilik için bu süreleri vs. işleyebiliyorsunuz.
    Bu ülke de öyle bir şey varmı bilmiyorum açıkçası. Zaten şirket kurma olayını bu yeni adsense olayları için istiyorum şahsen.
    Emeklilik olayını anlayamadım, Demek istediğiniz şey kıbrısta bağkur vs yatırıp emekli olmak ise değişen birşey yok. Bahsettiğim ülkede şirket kurun bağkuru yine Kıbrıs'tan yatıracağınıza Türkiye'den dışardan yatırın.
    Anladığım kadarı ile şirket kurulumu + Banka hesabı açmak = 6000 TL civarı tutuyor ve KDV, Gelir vergisi, muhasebeci gibi giderlerin olmuyor.
    Ben şuan için Gelir vergisinden muaf olduğum için bir süre düşünmüyorum böyle birşey. KDV'yide el mahkum ödüyoruz artık