Buradaki tabloya bakarak söylüyorum,
Belize'de şirket kurmak daha ekonomik ve avantajlı. Anladığım kadarı hem vergi yok hemde sermaye ihtiyacı yok. Tek dezavantaj sanırım dil problemi olacaktır, kıbrısta 20-30k'ya şirket açmaktansa bu ülkede 3-5 bine şirket açıp işinize bakabilirsiniz.
Hocam sırf denemek için bile 3-4 bin lira verip böyle bir şirket kuruluşunu deneyebilirim biliyor musunuz.
Tamam vergi olayı "0 sıfır" o konuda netiz ama asıl olay kktc vs. de kurunca Türkiyede emeklilik için bu süreleri vs. işleyebiliyorsunuz.
Bu ülke de öyle bir şey varmı bilmiyorum açıkçası. Zaten şirket kurma olayını bu yeni adsense olayları için istiyorum şahsen.