Doğru olabilir ancak çevremde KKTC şirket kurmuş kişilerden ben böyle bir şey duymadım açıkçası.
Belki KKTC de akrabaları vs. ile ortak pay usulü bir şekilde kurmuşlardır.
Söyledikleriniz doğru olabilir ancak bir şekilde bunun ödenmeden de kurulabileceğine dair bir sürü makale ve şirket söylemide var nette.
Ayrıca buradaki (
https://tr.sfm-offshore.com) canlı chat teki kişi ve bana gönderdikleri mailde de dendiği üzere 4,000 ile size yaptıkları danışmanlık sonucunda 100,000$ sermaye beyan etmenize gerek yokmuş.