• 02-12-2017, 18:04:43
    #1
    Merhabalar;

    Uzun süredir şahsi olarak zaman zaman karşılaştığım ve başkalarınında karşılaştığı bir sorunu dile getirmek ve sizlere danışmak istiyorum.

    Herkesin hem fikir olacağını düşündüğüm düşüncem : R10'u en iyi webmaster forumu yapan etken içerisinde barındırdığı kaliteli üyeleridir. Üyeler ne kadar kaliteli olursa forum o kadar kaliteli hale gelir.
    Bir forumun kalitesinin muhafaze edilmesi forumda görev yapan yöneticilerine bağlıdır. Buradan forumda emek harcıyarak görev yapan tüm yöneticilerimize teşekkür ederim.

    R10 üzerinde artık gördüğümüz şikayet konularının çoğu ticaret üzerine.Forum üzerinde görmek istemeyeceğimiz olumsuz ticaret şikayetlerinin gittikçe artığını sizlerde fark etmişsinizdir. Forum üzerinde artık ticaret yapmadan önce kişinin şikayet konusu var mı acaba diye bir araştırma yapmadan iletişime geçmez oldum.

    En son ticaret yapmak için eklediğim kişiden hakarete maruz kaldım. R10 diyoruz karşımızdaki insanın kaliteli olmasını bekliyorsunuz. Durup içinizden abi R10 burası diyip bu tarz şeylerle karşılaşacağımı hiç düşünmezdim.


    Bu konuyu açtım çünkü sizlerinde düşüncelerini merak ediyorum.

    Sizce R10'da ticaret yapmak neden bu kadar riskli hala geldi ?
  • 02-12-2017, 18:07:42
    #2
    İnsanın olduğu her yerde bu sorunlar vardır.
  • 02-12-2017, 18:09:36
    #3
    bakisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;

    Uzun süredir şahsi olarak zaman zaman karşılaştığım ve başkalarınında karşılaştığı bir sorunu dile getirmek ve sizlere danışmak istiyorum.

    Herkesin hem fikir olacağını düşündüğüm düşüncem : R10'u en iyi webmaster forumu yapan etken içerisinde barındırdığı kaliteli üyeleridir. Üyeler ne kadar kaliteli olursa forum o kadar kaliteli hale gelir.
    Bir forumun kalitesinin muhafaze edilmesi forumda görev yapan yöneticilerine bağlıdır. Buradan forumda emek harcıyarak görev yapan tüm yöneticilerimize teşekkür ederim.

    R10 üzerinde artık gördüğümüz şikayet konularının çoğu ticaret üzerine.Forum üzerinde görmek istemeyeceğimiz olumsuz ticaret şikayetlerinin gittikçe artığını sizlerde fark etmişsinizdir. Forum üzerinde artık ticaret yapmadan önce kişinin şikayet konusu var mı acaba diye bir araştırma yapmadan iletişime geçmez oldum.

    En son ticaret yapmak için eklediğim kişiden hakarete maruz kaldım. R10 diyoruz karşımızdaki insanın kaliteli olmasını bekliyorsunuz. Durup içinizden abi R10 burası diyip bu tarz şeylerle karşılaşacağımı hiç düşünmezdim.


    Bu konuyu açtım çünkü sizlerinde düşüncelerini merak ediyorum.

    Sizce R10'da ticaret yapmak neden bu kadar riskli hala geldi ?
    ona buna davetiye verilir & satılırsa olacağı budur r10 a kayıt olurken özenle seçilmesi gerek bence
  • 02-12-2017, 18:13:41
    #4
    Hem fikiriz hocam, Güvenli Elektronik Ticaret sistemi aktif edilince sanırım bu sorun ortadan kalkacak
  • 02-12-2017, 18:16:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    +18 hocam
  • 02-12-2017, 18:24:12
    #6
    r10 da alışveriş yapmayan kaldı mı ?
    olacak başlık sanırım burası türkiyenin en aktif ticaret forumu sadaece ticaret yapacagınız kişileri biraz tecrübe etmeniz gerekiyor olay bu.
    forumun teknik olarak modern alt yapılarda hizmet vermedigi bir gercek ama o da ayrı bir sıkıntı. zamanla oturur hersey
  • 02-12-2017, 18:26:57
    #7
    +18 mi? bi bakın bakalım forumdaki dolandırıcıların kaçı 18 yaş altı kaçı üstü Bence sorun forumda değil
    İnsanlarda ve Adalet sisteminde
    Bi dava 3-5 yıl sürer dolandırılan amaan diyip şikayet etmezse daha çok görürürz
  • 02-12-2017, 18:27:30
    #8
    Bir elin beş parmağı da bir değildir. R10 kaç senedir faaliyette bi çok dolandırıcıda çıktı çok kaliteli iş yapanda. O yüzden şuan ticaret bitti artık ticaret yapmaya korkuyoruz demek doğru değil. Sadece ticaret yaparken kişiyi iyi seçmek belirli aşamalardan sonra yapmak en sağlıklısı. Bu hangi siteye gidersek gidelim dolandırma hakaret illaki olucaktır. O kişiler elbette zamanla kendini ele verip banlanıp aramızdan temizleniyor.
  • 02-12-2017, 18:28:39
    #9
    CWEnS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +18 hocam
    ne alaka +18 yaş çözüm değil hocam