bakisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;

Uzun süredir şahsi olarak zaman zaman karşılaştığım ve başkalarınında karşılaştığı bir sorunu dile getirmek ve sizlere danışmak istiyorum.

Herkesin hem fikir olacağını düşündüğüm düşüncem : R10'u en iyi webmaster forumu yapan etken içerisinde barındırdığı kaliteli üyeleridir. Üyeler ne kadar kaliteli olursa forum o kadar kaliteli hale gelir.
Bir forumun kalitesinin muhafaze edilmesi forumda görev yapan yöneticilerine bağlıdır. Buradan forumda emek harcıyarak görev yapan tüm yöneticilerimize teşekkür ederim.

R10 üzerinde artık gördüğümüz şikayet konularının çoğu ticaret üzerine.Forum üzerinde görmek istemeyeceğimiz olumsuz ticaret şikayetlerinin gittikçe artığını sizlerde fark etmişsinizdir. Forum üzerinde artık ticaret yapmadan önce kişinin şikayet konusu var mı acaba diye bir araştırma yapmadan iletişime geçmez oldum.

En son ticaret yapmak için eklediğim kişiden hakarete maruz kaldım. R10 diyoruz karşımızdaki insanın kaliteli olmasını bekliyorsunuz. Durup içinizden abi R10 burası diyip bu tarz şeylerle karşılaşacağımı hiç düşünmezdim.


Bu konuyu açtım çünkü sizlerinde düşüncelerini merak ediyorum.

Sizce R10'da ticaret yapmak neden bu kadar riskli hala geldi ?
ona buna davetiye verilir & satılırsa olacağı budur r10 a kayıt olurken özenle seçilmesi gerek bence