Biri 'Aspirine' 3.000 verdim, diğeri 5.000 verdim diye yarış halindeler anasını satiyim. Ben de bu paralar nereye akıyor 'ulan neler dönüyor serhat yav' diye çenemi tutup düşünüyorum. 
Adwords/Admob uygulama reklam yönetimi konusu açıyorum, hemde 100lerce mesaj alan sahte indirmelerin çeyrek fiyatına gerçek indirme, ama hizmet alan 1 elin beş parmağını geçmedi.

Anlayacağın, bu forumda ürün satmayacaksın kardeşim, hayal satacaksın umut vereceksin işte o zaman kaymağını yersin.