Bu forumda ciddi paralarla ticaret döndüğünü sadece şikayet konularında görebiliyorum. Biri 'Aspirine' 3.000 verdim, diğeri 5.000 verdim diye yarış halindeler anasını satiyim. Ben de bu paralar nereye akıyor 'ulan neler dönüyor serhat yav' diye çenemi tutup düşünüyorum.
Adwords/Admob uygulama reklam yönetimi konusu açıyorum, hemde 100lerce mesaj alan sahte indirmelerin çeyrek fiyatına gerçek indirme, ama hizmet alan 1 elin beş parmağını geçmedi.
Anlayacağın, bu forumda ürün satmayacaksın kardeşim, hayal satacaksın umut vereceksin işte o zaman kaymağını yersin.