Birileri forumda ticaret yapılıyor mu hala demiş. Birileri yeni üye alımı olmamalı kalitesiz hale geliyor demiş. birileri de yeni üye alımı olmalı kısır döngüye gireriz yoksa demiş. birileride r10 Türkiye'nin en büyük en kaliteli webmaster forumu burada ticaret yapmayan mı kaldı demiş.... Ne yaparsanız yapın %100 her kesimi memnun edemezsiniz o yüzden siz ticaretinize biz yönetimimize bakalım. Bu şekilde mantıksız konularıda açmayın R10'u bilmeyen webmaster yok ülkemizde.
R10'a üye olmak için günde 2000-3000 arası email geliyorsa biten yada geriye giden hiçbirşey yok demektir. birisi çok güzel cevap vermiş "insanın olduğu heryerde risk vardır" diye doğru demiş tüm olay bu Ticaret yapacağınız kişi ve firmaları siz seçiyorsunuz mantıklı seçimler yapılır ve ticari konularda fatura alımına dikkat ederseniz riskinizi azaltmış olursunuz.